!?

Jaha ska snart gå och sätta lite make-up i ansiktet så man inte ser ut som en levande död. Jobbade ju ganska sent igår och jag var skapligt trött innan jag väl var hemma i sängen. Just nu är jag typ mörk orange runt ögonen och det ser inte klokt ut så vi får se vad alla mirakel krämer kan göra.
Idag blir första dagen med min mamma uniform. Den andra vanliga börjar bli obekväm. Men samtidigt är det lite pinsamt för tänk om det är tomt där inne. Också går man runt i mamma kläder. Jag kanske hipps vipps bara blivit större och att brösten knappt får plats nånstans pga någe annat. ja koko är man allt. Men snart får man det svart på vitt om det finns något eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0