Mamma

Jag måste ha världens sötaste mamma. Hon ringde igår helt ivrig för hon hade hittat en jätte bra sida på internet. Gravid.se och hon pratade om vad som stod där och en massa annat som fanns på sidan. Hon är så söt för att hon bryr sig så mycket och det verkligen värmer in i hjärtat=) Älskade mamma... Och vad jag saknar henne.

Inatt så fick Monica en liten dotter på 2200g 7 veckor tidigt men allt hade gått jätte bra och det är man ju glad för. Jag trodde inte att hon skulle vara först ut eftersom att Anna på jobbet väntar nu vilken dag som helst och monica skulle ha i april. Men jag är så glad för hennes skull och kul med en tjej har en känsla att vi som återstår nu får pojkar allihopa=)

Nää nu måste jag äta något innan jag svälter ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0