VI

Okej nu är det såhär.
Jag kommer aldrig mera behöva höra dessa fraser som jag avskyr:
VI MÅSTE åka och tvätta bilen
VI MÅSTE åka och handla
Kan DU skjutsa mig till jobbet
Kan Du skjutsa mig bla bla bla
För nu är älsklings sambon äntligen fått sitt körkort=) Åh jag är så glad över det ska jag säga. Nu kan han åka och tvätta bilen själv han kan åka och handla själv om det behövs.
Så igår när han slutade jobbet var han och hämtade bilen på mitt jobb och sen kom han och hämtade mig när jag slutade. Och det var så skönt att bara behöva sätta sig i en varm bil och glida hemåt.
Det var en bra dag. Först hittade vi kvittot till min trasiga mobil och sen klara T teorin.
Så nu kan han köra till förlossningen när det blir dags. Och sen har han alltid sagt att han ska ha körkort innan han blir pappa så han kan slappna av nu. Och inget mera måste plugga kvällar. Är så glad för hans och min skull=)

Nu frukost sen dusch sen måste jag packa lite för jag ska sova i Uppsala inatt=( Usch för det för jag avskyr att vara på överliggning.
Nää nu håller jag på att bli smal måste skynda till köket och äta

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0