12h

Åh såå trött, har nog sovit ca 12 timmar inatt. Börjar 14,30 idag men måste in lite tidigare och fixa en massa saker. Skönt att det blir en kort dag idag. Imorgon har jag en låång dag igen. Ska väl snart ta och hoppa i duschen.

Och nu närmar sig besöket hos barnmorskan hoppas det går bra. Men nu har man börjat få väldigt mycket tankar. Tänk om grav testet visat positivt fast det är negativt och att mensen är bort pga något annat. Eller att det ska vara något fel. Nåja det visar sig.

Hoppas jag får min lilla semester nu i april annars blir jag ledsen vill verkligen åka upp och hälsa på alla nu. Var så länge sen sist. Men mamma kommer ju i mars iaf så jag hoppas jag får ledigt dom 2 dagar jag sökt ledigt så vi kan åka till Ullared och ha lite mys=)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0