BM

Sitter nu uppe på jobbet, det är lugnt och stilla. Jag har hunnit göra det jag ska och än så länge verkar det inte som om jag behöver ut och åka något.


Och jag har nu pratat med BM, ska dit den 23 januari, hon tyckte det var verkligen dags att jag kom dit. Jag vet att jag skjutit upp det lite grann, men det har vart så mycket under julen å allt. Sen har det inte heller vart det lättaste att komma fram och få en tid. Kommer vara i v 15 då ungefär, så jag kommer inte alls behöva vänta länge på ultraljud hihi.
Och i telefon var hon verkligen jätte trevlig så jag hoppas det förblir den uppfattningen jag har, och att det blir henne jag får ha med mig under våran väg=)
Nu börjar allt kännas roligare när man kommit en bit på vägen. För nu börjar man tro och hoppas verkligen att inget ska hända. För nu är ju ändå % ganska liten att något dåligt ska hända.

Spännande alltså=) Och det är så kul att kolla bebis saker och spåna i namn=)


Kommentarer
Postat av: frida

grattis grattis! :)

2009-01-07 @ 16:37:43
URL: http://fridaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0