Handlat

Jag har hunnit vara och veckohandlat nu på morgon. Jag är mäkta imponerad av mig själv. Det finns för och nackdelar med att åka själv och handla.
Dom bra sakerna är:
Jag får välja helt själv vad som åker ner i korgon
Jag kan springa fram och tillbaka utan att någon tycker jag är en yr höna
Det blir billigare
Jag behöver inte stressa

Dom dåliga sakerna är:
Att man får packa påsarna själv
Man kan glömma något som den andra kommer ihåg
Man får bära påsarna själv från bilen och det är tungt som fan
Man får lasta in allt själv i kyl/frys


Skulle egentligen ha väntat till Thomas slutar idag men vi hade inget hemma och jag är ju såklart hungrig på morgonen. Men nu blev det en lite brunch här med småplättar och yoghurt. Det satt fint.

Och nu ska jag sitta och slappa vid datorn till Hem till gården börjar.

Och jag är ledig nu i 2 dagar fy bubblan så skönt. Jag har sovit ut i morse så skönt.

Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0