Helgen

Har vart lite små hängig, gick hem tidigare från jobbet i fredags jag kunde knappt andas. Var så täppt i näsan så det var jobbigt.
Har vart ute på några långpromenader vilket har vart super skönt. Det har varit rätt varmt här nu. Det är ju skönt att slippa bli kall men det är inge roligt när all snö blir till slask.

Skulle ha badat bastu igår men det blev inte av jag orkade inte, så det blev film ist, och jag somnade sista 20 minuterna som vanligt. Typiskt att man missar slutet.

Och nu ska jag snart hoppa i duschen och packa klart min väska. Ska ju iväg till Borås på utbildning under  veckan, blir inge roligt att vara borta från Thomas och Tova så länge men men.
Så om typ 2 veckor kan man titulera sig som Tågmästare=) Fast jag blir ju ner graderad sen när jag ska vara mamma ledig.
Jag hoppas det finns någon kurs man kan gå sen så man vet hur det fungerar med mammaledighet och hur man kan lägga upp det. Sen om man kanske orkar jobba nån dag då och då när bebisen slutat amma. Nåja det där blir ett senare projekt.

Kommer förmodligen inte bli någon uppdatering under veckan. Men jag brukar ändå inte ha så vettiga saker att skriva haha.

Nåja over and out.

Kommentarer
Postat av: Linda o william

Hej! Får ni inte gå i en föräldragrupp? Då lär man sig massa saker om allt:)

2009-01-16 @ 22:04:38
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0