Hemma igen

Hej hopp då var man äntligen hemma från Borås då, vi har haft en vecka med mycket mycket nytt att lära sig. Men vi har haft jätte roligt under tiden=) På hotellet fanns det en bubbelpool uppe i ett torn och där var vi och hade avslappning några kväller after allt plugg. Provet vi fick göra som avslutning gick jätte bra så nu är man halvvägs till Tågmästare=) Känns kanoners.

Tyvärr drabbades jag av en smärre migrän attack på fredagen så det var ganska jobbigt, var tvungen att springa och spy för att huvudet gjorde såå ont. Men tur nog gick det över mot eftermiddagen så jag kunde skriva provet.

Annars är allt bara bra ska till BM nästa vecka och det blir första besöket är ju inne på v 14 nu och det känns bra. Magen har börjat hårdna på sig en del=) Så när lönen kommer måste jag investera i ett par nya schyssta byxor. Jeansen börjar blir lite trånga och det är inte så skönt. Och det är inte så roligt att glida runt i mjukisbyxor jämt heller.

Och idag måste vi dra och handla tråkigt värre, jag ska köpa barnolja så jag kan bada badkar i det=) Huden är mega torr ser ut som en fjällande fisk typ.

Nåja nu ska jag surfa vidare har saknat datorn måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0