Home sweet

Jag älskar att vara hemma alltså. har slutat kl 12 idag så nu får man en hel eftermiddag och kväll hemma=) Igår var det ett 12 timmars pass och jag var så trött när jag kom hem att jag helt hade glömt att det var handboll på TV, tur att Thomas påminnde mig om det. Men idag är jag medveten om matchen com börjar 20.30 minsann Sverige-Kroatien, kan bli en riktigt riktigt tung match för Svenskarna. Vi får hoppas att Balic i kroatiens lag har fått en grotesk magsjuka eller nå sånt.

Imorgon ska jag till BM blir spännande att se vad hon har att säga, och vad man ska göra där. Har ju som sagt ingen aning om vad som händer.

Nu ska jag vila en stund så jag orkar se matchen ikväll, har ju somnat såå tidigt nu 2 veckor i rad så en powernap för att orka.

Och i helgen ska jag gneta, dvs jag ska jobba lite extra så en av mina vänner/kollega kan åka på festen som är på lördag. Jag är inte så sugen på fest, kan inte dricka och då är det inge roligt att vara på en stor fest med en massa fyllbultar. Så hon blev glad och jag får extra pengar thats nice

Kommentarer
Postat av: Linda J

Tack!

Jo, jag tror nog också att dom kommer att ta hand om varandra. :-)

Kram

2009-01-22 @ 14:29:57
URL: http://www.nogg.se/LinJak
Postat av: Linda J

Och lycka till hos BM förresten!! :-)

2009-01-22 @ 14:40:23
URL: http://www.nogg.se/LinJak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0