Natti

Nu ska jag Tova och min onda hals bädda ner oss i soffan eller sängen och se film. Får bestämma mig på vägen vilket rum det blir.
Nu har det börjat bli varmt här nere igen. Skönt men jag vill inte att det ska bli slask. Tacka vettja Boden där är det för det mesta slask fritt.

Hoppas verkligen att det blir att åka upp i april. Dels för att jag tog kortare sommar semester för att kunna åka upp till våren och för att jag längtar hem. Och Boden kommer alltid vara hemma.
Nää nu kila iväg

God natt allihopen

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo tänkte det kan vara kul o vara jämngamla, men det lär ju bli tufft, Savannah känns fortfarande som en bebis :-D När ungefär får du din bebis, till sommaren eller?

2009-01-09 @ 11:08:05
URL: http://asalundqvist.blogg.se/
Postat av: Linda o william

vad himla kul för er med en bebis:) Jodå, allt bra förutom alla sjukdomar man drar på sig:( Med dig då? Kram

2009-01-09 @ 20:12:13
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0