Rastlös

Okej jag var ledig igår och är ledig idag men nu börjar jag bli lite smått rastlös. Johanna är väl i Thailand nu så henne är det ju ingen ide att ringa. Alla andra jobbar väl skulle jag tro. Ska iaf se Hem till gården sen gå ut med hunden och sen kanske jag åker och shoppar lite=) Skulle behöva en make-up borste till foundation, sen kanske några sköna byxor eftersom allt sitter så jävla oskönt kring magen. Är i v 16 nu så det går ju framåt så att säga. Sen skulle jag ju kunna vara snäll och hämta Thomas från jobbet. Jag måste tanka bilen också. Jätte roligt. MEn så får det nog bli. Sen måste jag ju givetvis se den sista matchen som sverige spelar i eftermiddag. Det var mot Serbien tyckte jag att jag såg.

Nä men det låter som en plan. Sen gillar jag att shoppa själv också. Då kan jag gå och strosa i min egen värld och bara gå in där jag vill gå in. Och jag behöver inte stå och vänta utanför någon provhytt när någon annan segar hehe.

Mamma kom med ett nytt namnförslag idag var något i stil med Tobb eller Cob, det var så illa att jag inte ens kommer ihåg det. Sen är hon ju super säker på att det är en pojke som stryker runt i min mage. Det återstår att se. Hoppas dom kan se på UL för jag är ju skapligt nyfiken nu.

Fan nu måste jag hänga tvätt och det är så tråkigt och jobbigt när man är kort och knappt når upp till tvättlinan.

Jo inatt drömde jag att jag vann en skidtävling haha jag var helt fenomenal på skidor enligt drömmen, det var det sista jag trodde. Annars har jag drömt rätt mycket konstigheter. Igår på morgon sa T att han drömt att han vart otrogen hujja hujja men det var ju bara en dröm sa jag. Sen somnade jag om när han gick till jobbet och vad drömde jag då? Jo att jag var otrogen, det är riktigt hemskt fast nu var det ju bara för att hämnas på hans otrohet haha. Älskar den där pojken/killen/mannen....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0