Utkast: Har äntligen ...

Har äntligen äntligen ( snart ) fått tag i BM, dom skulle ringa upp kl 11 så om ca 1 timme. Börjar bli hög tid att få tid för inskrivningen som sagt Går in i v 13 idag. Så vi får se när man får en tid då.
Ska iväg och jobba kl 12 idag mindre roligt. Hade gärna haft några veckors semester och vart hemma med min darling. Känns också som om att jag håller på att bli förkyld men jag hoppas jag klara mig. Ska ju iväg till Borås på utbildning hela nästa vecka. Måste kolla upp idag med tåg dit också. Ska bli så kul att Johanna också ska dit, då blir det som våran första utbildning=) Vi lär ju dominera haha.

Och jag måste nu också komma ihåg att redovis min kassa från i söndags när jag var tvungen att åka hem eftersom jag kände mig döende. Nåja ska nog kommas ihåg.

Idag är det -9 ute var skönare igår när det var -1 men men det går det också.

Hmm tror jag tar med mig soppa till jobbet idag, måste vara lite ekonomisk nu efter julen och jag vill ju gärna kunna äta i Borås, kan bli lite jobbigt 5 dagar utan mat.

Att man alltid ska vara så fattig i januari.

Nåja hej så län

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0