25 år sedan

Jag föddes, tiden går så fort. Kan inte fatta att jag själv väntar smått nu. Tycker det är så komiskt att mamma hade just fyllt 25 när hon fick mig och jag var hennes första, och nu är det samma för mig, kommer vara nyfyllda 25 när jag får min lilla flicka. Så då får vi se sen när hon kommer att få sitt första barn. Så när jag fyller 50 fyller mamma 75 och lillan 25 då kan vi ju ha kalas ihop:-)

Ska väl åka och handla på en stund och försöka baka lite grann, eller göra en tårta iaf. Vet iaf att Johanna och Thomas kommer i eftermiddag så det blir ju kul att nån kommer. Känns ju lite tråkigt att göra en tårta om det bara blir jag själv. Så var det förra året för då var Thomas uppe i Boden när jag fyllde år. Så jag satt hemma helt ensam, köpte en bakelse då som jag smarrade:-)
Sen funderar jag på att baka en egen tårtbotten, får se vad orken räcker till.
Och sen vetet tusan vad man ska ha i tårtan. Jag gillar när det är rivna äpplen men då kan ju inte Thomas äta den. Så jag får se vad det blir för något.

Nåja göra lite nytta nu kanske

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Grattis på födelsedagen! och till tillökningen som är på gång. :)

//Ellinor Bylund.

2009-07-15 @ 11:54:21
URL: http://www.ellinor.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0