Gårdagen

Gårdagen blev riktigt bra iaf. Jag tog mina sista krafter och åkte ut en sväng. Jag och mamma köpte ett sportluftfilter till Thomas i present. Sen åkte jag och handlade lite god mat också. Sen tänkte jag köpa nå fika men tänkte då på min älskling som inte alls är mycket för fika så jag köpte honom fyra öl ist.
Så när han kom hem från jobbet var middagen nästan klar och han fick sätta sig ner och jag hällde upp en kall öl åt honom hehe.
Kändes lite lustigt att vara på systemet och handla öl med magen i vädret, tur att man knappt känner någon här. Annars hade det väl gått rykten om att man super som gravid. Men jag dricker inte ens öl:-)

Inatt har jag sovit hyffsat, men sen under morgonen har det vart så där grisigt varmt igen. Och jag lyckades att vana med ont i huvudet och det gör ju inte saken bättre.

Blir nog en riktig kall dusch idag me. Igår hade jag med mig Tova så att hon också fick bli sval ett tag. Hon funderade nog lite eftersom jag inte brukar ha med henne i duschen men det blev lite fart i henne sen en stund:-)

Och mamma och pappa köpte sig en liten husvagn igår, så mysigt. Pappa ska renovera upp den och sen är det bara att tuta och köra. Jag och Thomas vill också ha husvagn men  det kommer nog dröja en stund innan vi kommer köpa en. Måste få bort lite annat först men sen då jävlar ska vi campa oss genom Sverige:-)

Och nu är hon som bor i min mage vaken och trycker härligt mot blåsan. Hon ligger ju med huvudet neråt nu iaf men är inte fixerad ännu. Bara 25 dagar kvar till BF nu, snacka om att tiden rinner iväg alltså.

Lästa just en blogg där hon i fråga är gravid i v 27 och kallar sig höggravid, vet inte riktigt om jag håller med. Tycker att jag just blivit höggravid. Och jag lästa nånstans att man räknas som höggravid sista månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0