God natt

Idag har vi vart i Västerås och shoppat lite.
Blev en spjälsäng ( äntligen) en pall så att jag ska nå upp i skåpen i köket:-)
Sen införskffade vi mindre möbler till balkongen så nu känns den jätte stor:-) En kruka till Thomas älskade plastväxt. En insektsnät till vagnen och även en dräggel lapp if lillan skulle vara en drägglis som sin pappa hihi:-) Thomas fick även lov att gå in på Biltema och jag följde med in, där blev det olja till Opeln, nya torkarblad till Volvons framlyktor och lite solfilm till framrutan på Opeln som inte har något solskydd där uppe. Och när Thomas hade betalat tappade han plånboken på golvet och där låg en 100 lapp som någon hade tappat. Så det blev ju halva priset där inne då:-)

Sen väl hemma har det skruvats en del, eller T gjorde det och jag fick stryka lite med mitt nya strykjärn som var helt super bra:-) Så nu är lilla spjälisen bäddad och småhanddukar och lite lakan fick sig en omgång av Bosch järnet.

Sen efter allt detta var man skapligt slut och jag hade riktigt ont  i ryggen.
Vi drog och hyrde en film och köpte hem kinamat mumma så gott det var.
På med filmen Changeling T såg ca 30 min, sen fick han lov att gå till sängen och sova, jag såg klart filmen och kollade lite TV men det är ju bara skit ikkväll så nu hamnade jag här.
Förresten så tyckte jag att filmen var väldigt obehaglig. Ska aldrig mer se den. Är mer för komedier dom etsar sig inte fast så där i huvudet.

Nu ska jag se om det är någon som vill spela lite betapet mot mig så jag blir trött och kan sova snart.

Natti natt

Ska försöka få upp lite bilder snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0