Helgen

Idag är det 7 dagar kvar till BF, jag har inte packat någon väska ännu och tänker inte göra det heller har jag bestämt. Men jag har skrivit en lista på vad som ska med så jag hade tänkt att jag packar när det blir dags, eller att T får packa om han är hemma. Har ju varit bra på att skjuta upp typ allt, men det är klart här hemma. Eller klart och klart man kan komma hem med en bebis typ snart iaf. Känns skönt att inte allt är ordning och reda för då tänker jag inte på det lika mycket och jag känner inte alls så där att den lilla behöver komma på en gång. Hon kommer när hon är redo:-)

Helgen har vart lugn har hängt lite med blivande bruden och vart ute och åkt bil med min sambo, hittat lite mysiga ställen för hunden åså.

Sen igår var vi på IKEA och handlade lite till våra badrum, T fick ett nytt badrumsskåp och jag en ny spegel och lite praktiska skåp för blöjor och sånt och även mina saker. Hyllorna var rymliga och kostade 39 för dom mindre hängande och 59 för det större stående. De var nedsatt för att dom skulle utgå ur sortimentet. Sånt gillas. Sen blev det bara lite annat smått på sidan om och det gick på 1000 kr så det var bra handlat.

Sen igår hade jag skapligt ont i ryggen efter att vi donat på här hemma och vart och shoppat så jag tänkte prova min TENS apparat, men då hade dom där man fäster på kroppen försvunnit. T har städat bort dom och vi hittade dom inte alls. Det var ju typiskt. Skulle vilja använda den innan det blir dags. Sen var plattorna där inte så billiga att man gärna köper nya när man vet att dom måste finnas nånstans.

Kommentarer
Postat av: Linda och William

jag packade min väska lite sent har jag för mig.. eller jag hade lagt i Williams kläder och lite sånt men sen när vi skulle iväg så irrade jag runt där hemma och försökte packa det sista :D Vattnet hade ju gått och ont hade jag men det var ju bara att packa de och åka :) tog med mig en skål med fruktsallad oxå som jag var sugen på;) fast jag åt inget på vägen in...

2009-07-21 @ 09:44:55
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0