Klagovisan

Herregud jag tror jag avlider snart! Denna värme alltså, det går inte att sova på nätterna och inte på dagen heller, det slutar med att man somnar för att man är totalt slut och trött. Har hållit mig inne de senaste dagarna och jag har inga planer på att vistas utomhus heller. Eller lite ute måste jag ju vara eftersom Tova behöver gå ut, men det är för varmt för henne också. Det bästa är att stänga in sig i badrummet och slå på duschen iskallt för då blir det kallt i badrummet, så där kan man sitta och läsa. Kanske får ta in en madrass dit och sova där:-)

Idag fyller mitt hjärta år, måste ju försöka göra en trevlig middag kanske. Och kanske köpa nå litet men då måste jag åka ut och jag vill verkligen inte det.
Fötterna blir mer och mer svullna, men det lägger sig lite om jag lägger mig ner med fötterna på en kudde eller något. Och händerna är som bortdomnade. Blir jobbigt om man ska handla och måste bära påsar från bilen.

Trevligt inlägg känns som om det var mest klagomål. Men det är inge roligt nu.

Har iaf lyckats med att tvätta alla bebis saker nu. Så nu måste vi kirra sängen så man kan börja göra i ordning lite grann. Är ju i v 37 nu, så man vet ju aldrig när hon kommer. Men jag är inställd på att gå över tiden så jag får plågas lite mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0