Shopping

Idag har jag vart och ordnat bröllopspresenten till våra vänner som gifter sig på lördag:-) Sen var jag och handlade lite grann också. Vilat lite middag är skönt så det gjorde jag några minuter också.
Sen när Thomas kom hem åt vi middag och sen åkte vi till Tuna park en sväng. Han köpte sig lite snyggt till lördagen och jag tiggde till mig en parfym hehe och ett nytt puder. Blev ett mineral puder denna gång för det var vad hon tipsade om.

Och när vi var inne på Kick´s började det pipa när en man gick ut. Så han fick ju tömma fickor å sånt. Men det fortsatte pipa om honom. Thomas hade sett när han stoppade in en parfym i fickan. Sen låtsades han att han tappade nå på golvet och ställde då ut parfymen under disken. Sen hipps vipps slutade det pipa om honom. Men hon i kassan fick syn på parfymen och det var en väktare där. Men det slutade med att han fick gå därifrån iaf. Men skapligt pinsamt att "åka" fast så där. Nåja han såg inte ut som en vanlig Svensson precis utan han såg ut som en knarkare. Så han brydde sig nog inte så mycket. Det verkade då inte så iaf.

Imorgon ska vi kanske åka på marknad i Malmköping, beror på väder och hur jag känner mig. Vi var där ifjol och det var så grymt jävla varmt då. Så det blev att köpa nå att bada i och bada en massa för att svalka sig.

Nåja nu invänta Paradise Hotel som alltid är så sent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0