Sjukgymnasten

Idag ska jag iväg till sjukgymnasten och prova ut en sån där TENS apparat, har hört både bra och dåligt om dom men det kan ju vara värt att prova iaf. Inte för att jag behöver den nu eftersom jag inte har ons någonstans men jag hoppas att den kan hjälpa vid förrlossningen:-) Vill ju försöka utan ryggmärgsbedövning och annat som kan stanna upp och gå fel. Så i mina planer ska jag använda lustgas och TENS och ev akupunktur, men jag avskyr små nålar. Men det kommer väl sluta med att man skriker att man vill ha allt som går:-)

Och idag är det ett riktigt bus väder, det blåser som sjutton och regnar som satan. Kan lova att det blev ingen lång promenad med Tova när vi var ute.

Sen innan jag åker till sjukhuset måste jag komma ihåg att tanka den jäkla bilen och ta ut pengar. För dom tog tydligen inte kort hos sjukgymnasten.

Sen ska jag beställa nya glasögon. använder aldrig dom jag har för dom är sneda och tar i ögonfransarna och det är såå obehagligt tycker jag. Men blir att beställa från antingen Lensway eller Favoptic på nätet är ca 1500 kr billigare än hos dom andra som finns på stan. Men det blir när mamma kommer ner så man får smakråd.

Nu skulle jag behöva äta nå frukost men jag är inte sugen på något alls, är riktigt svårt att äta så här i slutet tycker jag. Nåja något måste petas ner i magen iaf.

Ha en bra dag:-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tyckte inte tensapparaten va bra. Visserligen gav jag väl aldrig den någon chans, men det var inget för mig... Epidural var däremot min grej, asskönt efter dygn av värkar:-) Sedan så sa jag att jag skulle vara tyst när jag födde men icke... jag skrek för kung och fosterland. Fick nog mer kraft när jag skrek och "plopp" sa det ju till slut.

2009-07-09 @ 20:52:58
URL: http://www.mammaanna.com
Postat av: Madde

Hej!! Ja gud vad hon växer =) Hur är det med dej då?

När ska lillen komma ut ?? =)

Kram

2009-07-10 @ 01:00:30
URL: http://maddefor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0