Sovmorgon

Hallå där ute
Idag har jag sovit till 12.15 skapligt länge och skapligt skönt. Måste ju passa på medan man kan. Fast om man tar antalet timmar jag sovit är det ändå inte så många. Jag har så svårt att somna, John Blund brukar väl dyka upp runt 2-3 tiden. Och sen vaknar jag rätt mycket under nätterna. Men inte en enda gång har jag behövt gå upp på toa mitt i natten:-) Helt underbart skönt. man läser ju om andra som får springa flera gånger under nätterna och jag är ju i v 38.

Idag ska Thomas ha en kompis här, från jobbet då. Deras verkstad ska ju flytta hit till E-tuna så den här killen ska flytta hit från Sthlm så han ska och kolla in lite olika områden. Så när dom kommer hem har dom vart och handlat:-) Så det slipper jag wihoo. Sen får vi se vad det blir för middag, jag hoppas på något gott iaf.

Idag har jag städat, mycket duktigt. dammsugningen gick sådär, brukar ju alltid ta bort munstycket och dammsuga alla lister för det slarvar T med, men jag orkade bara listerna i köket var lite jobbigt och böja sig så mycket. Sen har jag rengjort spisen med Svinto så den ser nästan ny ut:-)
Och sen har jag plockat bort från sängen i gästrummet men allt hamnade på golvet, för det är helt sanslöst mycket bebisgrejjer, eller kläder och overaller och åkpåse och massa annat smått och sött:-) Måste göra plats för allt men mamma ska hjälpa mig att sortera sen när hon kommer ner. för det är från strl 50-92 så det är mycket saker.

Nu ska jag spela lite betapet innan dom kommer hem...

heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0