En hälsning från Bdn

Nu var det ett tag sen det blev nå skrivet här. Är uppe i Boden nu och har glömt bort bloggen totalt.
Vi åkte uppåt förra söndagen så vi har nu hunnit vara här mer än 1 vecka och tiden bara rusar iväg, trist.
Har mest haft det bra träffat lite folk och vart med mamma. Vi har varit och plockat svamp:-) Och vilket team vi var alltså, båda spanade efter svamp så klart och sen kan inte mamma bära för hon har så dåliga axlar rygg och allt så hon plockade och jag bar korgen:-) Jag börjar ha lite svårt att böja mig nu.

Förra veckan var jag och mamma till Haparanda och Torneå, hittade lite kläder:-) Och har nu hittat en jätte söt klänning till Hilda och Mats bröllop:-) Så då är det bara att hoppas att vi kan gå.

Idag ska vi på Dollar en svän och kolla efter nå dekoration till mammas kalas som är på torsdag, sen ska jag och Thomas åka till Luleå en sväng hade vi tänkt.

Nåja orkar inte uppdatera nå mera

Men v 36 idag nu känns det att det börjar närma sig:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0