hej hopp

Igår blev det en sväng på Tuna Park och sen fika med bästa Johanna och bästa Hilda:-) Hade inte Hilda kommit hade jag aldrig lyckats få nå kaffa ur den nya kaffebryggaren haha, tur att hon kunde hon´. Sen åkte dom iväg Johanna skulle och skriva kontrakt på ett hus. Och det bästa med det är att det ligger nära oss. Så då kommer vi ses oftare och kunna ta hund promenader ihop. Så mycket roligare än att vara ensam.

Sen har jag lite tankar om en person.... Hmm knepigt värre. Vet inte vad jag ska göra precis. Kan inte direkt säga upp bekantskapen, för det går bara inte. Men måste säga ifrån om detta beteende fortsätter. Jag vet inte om personen är ute efter att förolämpa eller om den bara är väldigt dålig på att tänka om vad som kommer ur munnen... Usch usch... Skit samma får se vad som händer och sker. Men just nu känns det inge vidare.

Och idag känner jag mig trött så det blir en hemma dag med TV, vila och dator hehe. Första TV-programmet blir Hem till Gården följt av en power-nap tror jag. Sitter och gäspar redan nu så det kan bli omvänd ordning.

Sen borde barnvagnen som vi har beställt snart komma.. Inte för att det är någon panik alls. Men skulle ändå vara skoj att se hur den blev med färgen och allt:-)



Så ska liggdelen se ut iaf... Bilstol har vi ej införskaffat ännu. Blir nog att göra det när vi åker upp:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0