Ännu en dag

Sitter uppe på jobbet och jourar. Har nyst en hel del just faktiskt. Thomas har vart med här uppe en stund och druckit lite kaffe det var trevligt. Ska sitta här till 16.30 tror jag att det var minsann. Och jag hoppas det kommer någon mer hit sen så jag slipper sitta själv hela dagen.

Jag tyckte melodifestivalen igår var en succé, det var jätte mycket bra låtar och nu återstår att se hur det går i Moskva antingen eller tror jag minsann, ingen medelmåtta. Blir spännande.

Nä nu ska jag kolla Blocket efter barnvagnar hehe

Kommentarer
Postat av: mia

Hjälp mig med mitt dilemma på min blogg : )

2009-03-15 @ 22:21:50
URL: http://lisamariedarhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0