Bankbesök

Jaha då har man hunnit vara på banken och ordnat med nya inloggningsuppgifter till Internet banken. Eftersom T formaterade om datorn så försvann allt sånt.
Jag tog med mig Tova till stan och vi körde Opel, fast hon fick vänta i bilen medan jag sprang in på banken. Det gick ganska så fort allt var klart på 10 min.
Men så typiskt det är alltid, när jag kommer in står det en kärring i kassan och berättar om sina matvanor, att det är viktigt att hon äter regelbundet och tar sina mediciner vid samma tidpunkt och en annan massa jävla skit. Nu var vi ju på banken och inte apoteket. Jag vet inte om jag ska tycka synd om alla ensamma typer som bara mååste prata en evighet vart dom än är. Vissa har inte all tid i världen att stå bakom och vänta på att dom ska prata av sig.

Idag är jag ledig:-) Imorgon ska jag sova i Uppsala usch jag gillar inte överliggningar.
Sen på onsdag äntligen Tittut och torsdag kommer mamma:-) En ganska rolig vecka alltså, fast den börjar tråkigt.
Ska bli spännande att mest troligt få veta vad som döljer sig i magen hihi.
Nu ska jag kolla lite på nätet innan det blir Hem till gården

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä, det är klart. Jag åt gravad lax på julafton när jag väntade Tindra och har ätit det under den här graviditeten två gånger. Jag hade fuskat jämt om det inte vore för min sambo med stenkoll, jag är sugen på precis allt som jag inte får äta nu.

2009-03-17 @ 10:42:00
URL: http://sanfry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0