BM besök

Har vart hos BM och det gick bra. Jag har gått upp endast 1 kg så det känns ju kanon bra. Och när vi var på vårt ultraljud sa han att den 28 juli var vårt datum men det var den 27 juli. Han sa väl antagligen fel för det står på pappret att den 27 juli ska det vara. Så nu blev det flyttat med 1 dag till men det kvittar ganska så mycket.

Sen fick jag även lyssna på hjärtljudet:-) 158 låg det på. Det kändes helt enormt att få höra bebisen därinne. Och givet kom det en liten tår.

Mina kräkningar är det inte att göra så mycket åt. Hon trodde att det berodde på att jag är trött pga mycket jobb och att jag inte kan äta helt regelbundet. Nåja det är ju inte så länge kvar innan man får gå hem egentligen. För jag gissar att jag kommer att få havandeskapspenning eftersom alla andra på jobbet fått det och vi har ju samma uppgifter.

Nu måste jag snyta mig snoret bokstavligt talat rinner ut ur snoken just nu..

heipa

Kommentarer
Postat av: Linda S och William

jahaja, höga hjärtljud och mycket kräkningar.. är det en liten sessa i magen måntro?? :)

2009-03-12 @ 21:40:30
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0