däck

Jahapp då har vi beställt 2 nya däck till bilen. Jag hittade billiga på nätet så vi kom undan med en tusenlapp typ. Kändes ju hyffsat. Sen tillkommer ju omläggning å sånt men det får man ju ta. Det är ju inte så att man råkar ha en däckmaskin som ligger och skräpar här hemma precis.

Idag har jag suttit vid datorn typ hela tiden sen jag vaknade. Förutom när jag lagade lunch till min sambo som var hem på sin lunch och när jag såg Hem till gården.

Har kollat runt lite på flicknamn men som det är nu vet vi precis vad hon ska heta:-)
Lea blir namnet, det kan ju hända att man hinner ändra sig några gånger men det känns som ett bra namn... Ibland blir det att man kallar henne för det nu. Men oftast blir det ju bebis, skruttan eller nå annat sånt där liknande:-)
Sen vill vi ha ett kort namn eftersom det blir dubbel efternamn så hela namnet blir Lea Gullan Ahola Holmgren... Så det blir ju ganska långt det också. Egentligen behöver man ju inte ett andra namn men det skulle vara roligt om hon kunde heta efter mormor eftersom hon har ett lite udda namn:-)

Storhandling sen.... Jag längtar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0