Hej hopp

Godmorgon ännu en morgon.... Jag har nyss avnjutit en helt vanlig frukost och pratat med min mamma. Sen har jag hunnit med att klippa av mina naglar, dom var nästan groteskt långa. Så när jag duschat hade jag tänkt måla dom också om jag orkar och hinner. Börjar 13.30 idag och jag ska sova i Uppsala inatt... Usch för det. 

Har suttit och kollat en massa barnvagnar på blocket nu, vi var och kollade i butik igår och bestämde vilken vi ska ha. Kul att även Thomas bryr sig och har åsikter angående barnvagn. Det lutar starkt åt en Emmaljunga City cross, det som är synd är att jag tycker dom är dyra även begangnat. Men men. Vi behöver ju verkligen inte köpa den ännu är ju ca 4 mån kvar än. Men lika bra att hålla ögonen öppna om man skulle trilla över ett fynd. Men den måste ha punkteringsfria hjul:-) Det har T bestämt, han tror väl inte att jag skulle kunna byta däck/slang om det skulle gå sönder. Och det har han förmodligen rätt i.

Nu ska jag kolla på kanal 5 här på nätet och se om gårdagens avsnitt av sanningens ögonblick ligger ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0