Hemma

Åhh DH var jättebra igår och nu längtar man som en tok till nästa avsnitt. Det är så spännande. Och nu undrar man ju ännu mer vad Dave är för en typ.

Är ledig idag och jag har tänkt mig en skön hemma dag som det alltid brukar bli när jag är ledig. Jag har ingen energie alltså. Och den jag har sparar jag till jobbet. Men nu iaf hemma har jag tagit hand om tvätten och håller nu på att tvätta lite mera. Det är ju lite iaf. Sen skulle jag behöva duscha men det känns så jobbigt. Tova ligger här brevid på soffan och sover. Det gör hon typ alltid och hon är så söt.

Nä måste äta nå frukost också snart.
Men allt känns som läbbigt för nu har man snart spytt av allt som man kan tänkas äta. Trodde ju att illamåendet försvunnit men icket det inte. Jag är så less på att spy och må illa. Nu klarar jag inte av matos då spyr jag omedelbart. Jobbigt värre. Men snart måste det ju försvinna är ju i v 20 för tusan. Halvvägs nu typ känns bra alltså

Kommentarer
Postat av: mia

faaan ja missade DH, eller inte missa , men mias kille skulle PROMT spela musik på dvd helvetet PRECIS då vi skulle kolla.. enbart för att provocera, höll fan på o klappa till han asso

2009-03-06 @ 01:04:06
URL: http://lisamariedarhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0