Hick

Stackars Thomas får hålla på med den där jävla rutan till bilen. Om den som slog sönder den hade struntat i det hade vi kunnat få mysa med varandra ist. Hade föredragit det. Hoppas han fixar det iaf. Jag har vart en duktig sambo och ordnat matlåda och smörgås åt honom imorgon. Stackarn hade inte med sig något alls imorse. Han var ju tvungen att skjutsa mig och ordna lite i Opeln.

Imorgon kan man se fram emot en hemsk arbetsdag, har ju ett 12 timmars pass. Och jag börjar med att jobba ensam på första tåget som det brukar vara ganska så jävla mycket folk på.
Sen jobbar jag ensam lite mera och sen jobbar jag inte med någon favorit så att säga. Risken finns att jag kommer slita mitt hår eller kanske hoppa av tåget i farten. Vi får se vad det blir.

Och idag skulle jag tro att lillan haft hicka i magen, det kändes mycket märkligt iaf. Det var som om magen min hickade eller hur man nu ska förklara. Nåja coolt iaf. Börjar längta mer och mer för varje dag som går.

Nu ska jag snart se Unga mödrar

heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0