Shopping

Då var vi hemma från Ullared igen, fast vi har hunnit vara hemma några timmar men vi har donat en hel del. Mamma har hjälpt mig att städa ur min garderob och sorterat lite grann. Sen har vi städat lite bytt gardiner och satt upp en ny kökslampa.
Fan vad shopping det blivit igår och idag, vi hann shoppa imorse det sista:-)
Tror jag brände iväh ca 5.500 kr men det har blivit väldigt mycket för pengarna. Vi har köpt en hel del bebis saker så våran lilla sessa kommer vara så snygg sen när hon behagar komma ut:-) Sen har även jag fått mig lite nya kläder vilket behövdes.

Nu är T hemma igen och vi ska kvälls fika. Kommer mera sen

Adios

Kommentarer
Postat av: Linda o william

hihi,vad kul med Ullared, jag har varit där 2ggr. Får se om man åker dit snart igen. Kram

2009-03-24 @ 14:59:15
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0