Sjukling

Blääää jag har blivit sjuk. Har inte vart sjuk på några månader nu. Igår sa jag något dumt, jag sa att hoppas jag blir sjuk så jag får vara hemma från jobbet några dagar. Idag är jag ledig men skulle ha jobbat imorgon men jag är så pass hängig att jag vet att jag kommer att vara helt död imorgon med. Så jag fick ringa och meddela mitt tillstånd. Jag har fått nå äckligt ont i halsen och i hela kroppen. Jag har hostat så jag har spytt osv. Jag skulle inte ha sagt så där igår för nu när jag blev sjuk så önskar jag att jag var frisk.

Tiden går fort nu är det bara 1 v kvar till Tittut och till att mamma kommer ner:-)
tur att man gör bort att vara sjuk nu då så det inte kommer nästa vecka.

Sen har vi bestämt att det blir en bättre begangnad vagn med ett riktigt märke det känns tryggare:-) Så en Emmaljunga eller Brio blir det och vi har 3 olika modeller vi ( läs jag) är sugna på.

Nä nu fördriva tiden till Hem till gården börjar sen måste jag vila har knappt sovit inatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej igen! vi köpte en ny, du vet en sån med bas så det bara är att klicka ur och i barnstolen när man ska ur och i bilen så slipper man krångla med bilens bälte varje gång.. nu behöver man vara knäppa på bebisen bältet och klicka i basen och sen är det klart!

2009-03-09 @ 18:10:56
Postat av: Linda o william

ja, det var jag som skickade det där om bilstolen:) Vad spännande med könsUL! Ska ni kika 4d med?

2009-03-09 @ 18:11:33
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0