Souvas

Snart kommer T hem och då ska jag lura med honom på affärn. Idag ska vi äta Souvas har jag bestämt.
Jag har sovit till och från i ca 3 timmar på soffan under denna EM har vart hur skönt som helst. Men det är så typiskt att nån alltid ringer och väcker en.
Thomas fick sin deklaration igår och jag väntar med spänning på min. Han får då tillbaka lite pengar vilket är jätte bra och jag hoppas att jag får det också. Sen om jag får det ska jag komma ihåg att anmäla konto kan inte fatta att jag inte gjort det ännu.

Åh middag jag börjar va hungrig igen:-) Lilla flickan i magen suger åt sig haha bra att man kan skylla på något iaf. v 24 nu. Måste ta tag i att söka HP nu. Och sen måste man väl skriva nå papper om vem som är pappa. Jobbigt värre att det dka vara så mycket pappersjobb att vara gravid.

Sen när jag blir hemma om jag nu får HP så ska jag tvätta upp alla bebissaker och fixa och dona. Så jag hoppas att man mår bra då och orkar. Men mitt illamående verkar ha lagt sig nu, kommer inte ens ihåg vilken dag jag spydde sist... Kanon ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0