Upp och hoppa

Vilken morgon alltså. Vaknade kl 5 av mig själv, väckarn var inställd på 5.30. Låg och pratade med Thomas en stund för han vaknade också:-) Gjorde mig klar å allt och åkte mot jobbet. Halvvägs dit och jag närmar mig en busshåll plats, står det någon och vinkar med sin packning på backen. Jag stannar absolut inte för liftare och skakade på huvvet och gasade förbi. När jag är jämsides med denna man ser jag att det inte alls är packning utan en männsika som ligger på backen. Och jag bara gasade förbi. Nåja det var fler ute än jag och jag hade ändå inte kunnat göra något, denna man stod i telefonen så jag gissar att han ringde 112. Givetvis hade jag ju stannat om jag sett tidigare vad som pågick, men sen var jag på väg mot jobbet också, och jag kan inte komma så sent för då missar jag ju tåget.
T var ju ute på afterwork igår också. Jag varnade honom tydligt för att leva om när han kom hem, eftersom jag skulle upp tidigt idag. Men han och Erik var som små möss jag vaknade inte alls av att dom kom hem, så det var jag väldigt nöjd över:-)

Nä nu ska vi mot Arboga och ha rast, blir nog en fika på stationen där då. Är sugen på en biskvi kanske:-)

Och fan vad gott det var med jordgubbar igår wihoo

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0