Blandat

Så idag har jag avverkat 12 timmar på jobbet käpigt värre. Har vart ganska jobbigt idag då jag har haft mycket sammandragningar, vilket inte alltid är så skönt.

Och nu är även Golfen besiktad och klar:-) Blev några tusen dyrare på repet men men det måste ju göras. Så nu är det väl bara att lägga ut den på annons. Men jag måste hitta alla ägar papper först. Sen ska vi se oss om efter en ny bil. En familjebil då:-) Attans så vuxet alltså haha.

Imorgon ska jag jobba också, en ganska lång dag men jobbar med Malin så det blir riktigt trevligt. Sen på lördag jobb med Hilda och sen blev jag ledig söndag så det blir en bra jobbar helg trots allt. Allt blir mycket roligare av att jobba med roliga människor. Och imorgon börjar jag inte så tidigt utan kl 13.30 tror jag att det var så det blir skönt med lite sovmorgon nu när man stigit upp kl 4 flera dagar. Igår somnade jag vid 18.30 var helt slut alltså.
Det tar på krafterna att jobba mycket och tidigt sen att man är gravid gör ju inte att man blir piggare.

Nu ska jag spela lite Betapet innan jag ska göra mig klar för natten....

Sen fick jag en finsk flagga på T-centralen idag som jag gav till Thomas, trodde att han skulle bi glad men icket sa nicke...

Och i helgen är det nån slags pride parad i E-tuna som jag tänkte försöka hinna med en sväng:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0