Cars

Fy fasen så skönt det är med ledig helg:-) Vi vaknade 7.30 och donade lite hemma och sen drog vi till Katrineholm och besiktade den röda fina opeln som vi har:-) Och den gick klockrent igenom besiktningen, bra jobbat:-) Det kan man ju inte säga om den blåa Golfen den blev ganska mycket dyr att få genom besiktningen. Det är bara att inse att den gamla Opeln is the shit!

Sen har jag legat på soffan och sovit en stund, laddar inför kvällen när jag ska vara social med mina vänner. Tjejmiddag hos kollega och tillika vän Ewa, blir nog trevligt. Blir kul att klä upp sig och fixa lite. Händer ju inte alltför ofta nu. Blir ju mest mjukiskläder och slapperi hemma. Får se om jag kommer ihåg hur man sminkar sig mer än mascara och rouge...

Thomas drog iväg med Golfen nyss han skulle möta upp någon som ska kolla på den. Jag hoppas och inte hoppas att den blir såld. Vi ska ju byta bil men det är ju jobbigt att jag blir utan eftersom jag jobbar ännu och ibland börjar jag ju väldigt tidigt så att det inte går några bussar. Så egentligen hade det vart bäst om den blir kvar till jag går på HP. Nåja det visar sig.



Den blåa bilen



Och den röda räsern:-)

Nu ska jag spela lite betapet och fördriva tiden. Kan ju inte börja göra mig klar ännu

Kommentarer
Postat av: Ida

De är ju ett jätte fint flick namn...

Eh a man måste ju försöka iallafall :)

Han är den 4/6 - 8 månader.. så de börjar vara stora killen :p

2009-05-16 @ 20:08:27
URL: http://tallahaseelassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0