FK

Ringde just FK och handläggningstiden var ca 4 veckor och dom hade fått in min ansökan för endast 2 veckor sen!? Blir nog att jobba ett tag till då. Suck jag orkar inte. Typiskt att jag inte fick in ansökan tidigare men vad ska man göra när först chefen är borta på sem 2 veckor och sen jag... Nåja det är väl bara att kämpa vidare. Hade ju sett fram emot att bara jobba till den 28 maj men det blir nog längre än så nu.

Nåja idag är jag ledig iaf och jag ska med Josse på Tuna park idag och sen ska jag och handla hem en massa mat. Men nu måste jag ut med hunden och sen ska jag hoppa i duschen och skrubba mig ren.

Fick veta igår att min kusin Erika ska få en bebis också:-) Hennes lillebror tillika min andra kusin har ju nyss fått deras pojke. Så man kan verkligen prata om babyboom. Då blir det mycket småbarn vid släkt sammankomster, men det är ju bara roligt:-)
Idag är jag i v 30 och jag tycker fortfarande att tiden bara springer iväg. Nu har jag börjat få lite mer funderingar kring våran bebis, och förra natten drömde jag om förlossning. Hoppas det är lika simpelt som det var i drömmen. Men något säger mig att det inte riktigt är så:-) haha
Jag tycker då fortfarande inte att det är så skrämmande men det kanske blir det ju närmre man kommer den.

Nä nu ska jag skynda mig lite så jag inte behöver stressa så mycket

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Ida

hejsan, ramlade in på din blogg.. de va inte igår, läste att du ska ha barn GRATTIS får man säga ;)

Vet du vad de blir en kille eller tjej ?

2009-05-13 @ 21:53:31
URL: http://tallahaseelassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0