Hej hopp

Så idag har man hunnit jobba från 4.40 till 12, skulle ha slutat kl 11 men blev 1 timmes övertid. Man är ju snäll som ställer upp ibland:-)
Sen när jag kom hem hade jag ju stora planer på att sova en lång härlig power nap. Men det gick inte. Kunde bara inte somna till. Konstigt med tanke på att jag bara sovit 4 timmar inatt.
Börjar lika tidigt imorgon men slutar då kl 10 härligt värre. Sen blir det besök hos barnmorskan och sen efter det blir det föräldra grupp. Imorgon ska även bilen lämnas in på rep och T ska på intervju igen då. Så det blir en ganska händelserik dag imorgon.
Nu ska jag spela lite betapet, har hamnat där igen nu det går i perioder med spelandet:-)

Och DH ikväll och jag ska får inte somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0