Hemåt

Åh snart får jag äntligen åka hemåt. mitt tåg går 20,51 så jag ska alldeles strax traska neråt plattformen.
Kan ju inte påstå att jag vart alltför arbetsam idag. Jag har undvikit att gå i alla trappor som finns, och det har gjort att jag haft betydligt mycket mindre sammandragningar idag.

jobb i morgon sen är det ledig helg:-) Gud så välförtjänt
Sen är det bara att ladda för nästa hemska arbetsvecka som blir alldeles för många timmar. Men men... Hoppas att FK svarar nästa vecka!

Och jag fick en påse Jätte salt av min kollega:-) Mumma alltså


hej då och natti natt

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejs, jo de stämmer, ja ligger lite före :)

Jätte mysig ÄR det. naaaaw sött, har ni nå namn förslag till lilltjejen då?

O annars så försöker ja plugga upp gymnasie så 50% mammaledig o pluggar 50% på distans :)

2009-05-14 @ 20:59:57
URL: http://tallahaseelassie.blogg.se/
Postat av: DYSTYMI

Hejsan, lust att titta in på min blogg?

2009-05-14 @ 21:10:14
URL: http://dystymi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0