Jobb jobb

Thomas fick jobbet:-) Danne också. Och det verkade riktigt schysst så vi blir kvär här nere ett tag till. Men drömmen om att flytta upp en vacker dag finns ju där fortfarande. Det är med blandade känslor allt just nu. Men jag är så glad för Thomas skull och tycker det blir jätte bra att bo kvar här ett tag till:-) Så nu är nästa projekt att få ordning på Golfen och köpa en mer familjevänlig bil. Blev ju ett litet bakslag från bilverkstaden idag och det kostde ytterligare 750 kr. Men men det måste ju göras så man får bilen besitad så man kan sälja den.

Nu ska jag duscha och sen göra mig klar för en pasta lunch på stan innan besöktet hos barnmorskan och föräldragruppen. Sen måste jag inhandla nå gott att ha i reserv under föräldragruppen.

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0