Ledigt

Fy fabian så skönt det är att vara ledig.-)
Vi har varit och ätit lunch ute idag och sen åkte vi och köpte ett gäng filmer. Vi har sett/sovit 1 film och tänkte väl se en till när T kommer in. Han är ute och gör något med bilarna som vanligt.
Det ända vettiga jag gjort idag är att tvätta och det var ju inte allför jobbigt.
Ska bli skönt att man är ledig imorgon också, och FK skulle ringa upp mig imorgon så jag får veta om min HP. Skulle kännas skönt om man får klart med det. Och med tanke på att jag ligger ute på jobb i hela juni kan ju våran personalplanerare behöva någon dag för att få ut alla dessa turer på någon annan stackare. Blir kanske knepigt med tanke på att semestertider börjar. Men eftersom alla andra på jobbet fått HP och han vet ju om att jag är gravid så borde det ha vetats om och inte lagts ut en massa på mig. Nåja inte mitt problem.

Undra om man skulle se Bert sen haha det var en liten Bert box med 2 filmer och 4 avsnitt på varje. Det var ett tag sen man såg Bert men ibland är det roligt med lite nostalgi haha

Sen är jag sugen på något... Hmm en påse mini morötter hade inte vart fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0