Lugn och ro växa och gro

Ännu en dag när man bara kan ta det piano:-) Visst är det jätte skönt men lite rastlös blir man nog allt. Tar väl ett tag innan man riktigt kan koppla av. Håller på att tvätta nu iaf.
Det är kanon väder ute men jag har ingen lust alls att vara ute i solen tycker att det är mest varmt och äckligt. Men får se om det blir att träffa Johanna sen så hundarna får leka. Inte för att nån av dom leker men dom springer runt och strosar iaf.

och ikväll blir ju T kvar i Sthlm så jag blir ensam hemma. Funderar på om jag skulle hyra en riktig tjejfilm, han är ju inte vidare förtjust i sånna filmer så man kan ju passa på medan han är borta.
Vill se den där med Ann Hathaway bröllopsduellen eller vad den nu heter eller en Shopaholica bekännelser, men jga har ingen aning om dom fins att hyra men jag får kolla det.

Nu är det bara ca 2 veckor kvar innan vi åker uppåt landet, ska bli nice:-) Hela 2 veckor denna gång så då kanske man hinner med att träffa alla denna gång. Och jag hoppas att det ska gå bra att sitta i bilen så långt, blir nog att stanna flera gånger både för min och hundens skull haha.
Magen börjar bli gode stor och vara ivägen en hel del nu. Och jag gissar på att den inte blir mindre heller.

Snart ska jag inta soffläge och se lite Hem till gården

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kollega!

Har hittat din blogg, kul att läsa!

Vore sköj o se din mage, lägg upp nån bild:-)



Ha en trevlig helg hörru och ta det lugnt!

Kram

2009-05-29 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0