Shopping

Idag vart det en snabb visit till IKEA i brist på annat. Köpte 10 st små frotte handdukar som kommer vara bra till bebban sen. Lite bebis sängkläder och sen inte så mycket annat blev det. Har ju köpt täcke och kudde på IKEA och dom har sånna mått att inget annat passar till. Typiskt jävla surt tycker jag. Eftersom jag hittat ett sött påslakan sätt med Nalle Puh på JYSK men måtten passar inte alls. Men det hade passat så bra med spjälskyddet som är med NallePuh tryck. Inte för att jag nu är så himla förtjust i Puh björnen där men spjälskyddet var ett riktigt fynd i Ullared det är brett och bra och billigt var det. Ett tråkigt vitt på IKEA kostar 10 kr mindre än vad detta NP kostade. Nåja skitsamma...

Thomas har tagit sig ett steg vidare på det där jobbet hans sökt, på onsdag ska han dit igen och jag hoppas då att man får veta om han får det eller inte. Och att lönen är bra.
Så antingen får han jobbet och att lönen är bra och då stannar vi kvar här nere ett tag till. Eller så får han inte jobbet och då kommer vi fortsätta försöka sälja bostaden och ta oss uppåt. Så det blir ju OK vad som än händer. Allt pendlar så mycket i ens känslor.
Men jag står fast vid att hemma är Boden och nångång ska vi flytta uppåt. Frågan är bara när?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0