Besöket

Har vart hos Vickan och Simon, och jäklar så mysig lägenhet dom har. En 4a med jätte bra planlösning och jätte fräscha tapeter, och sen betalar dom inte allt för mycket heller. Dom har gjort ett fynd som fått tag i den läggan.
Det bjöds på spenat soppa har aldrig ätit det förut men det var otroligt gott, sen saffransbullar och kaffe mumma.
Lea var snäll när vi var där, lite grinig måste hon ju alltid vara för att visa att hon är Härskarinnan och att hon styr och ställer över sin mamma:-) Haha mitt lilla gosebarn. Hon höll även på att äta upp Simons händer sen tror jag även att hon var lite intresserad av Vickans jätte meloner haha:-) Hon är i v 22 men man skulle kunna tro att hon är i v 30, men jätte fin är hon allt. När jag såg hennes mage saknade jag min gravidmage lite grann. Det var alltid så mysigt att stryka magen och känns hur det rörde sig där inne:-) Får väl se när det blir en nr 2 hihi kanske inte riktigt ännu men det lär ju inte dröja alltför många år. Om 2 år kanske det blir lagomt. Ähh vi får se men man kan ju alltid spåna lite i det:-)

Just nu önskar jag att Thomas hade kunnat vara här med oss och att vi kunde stanna här för alltid. Boden känns hemma och kommer alltid vara hemma! Jag vet att vi kommer att flytta upp det är bara frågon om när? Saknar Norrbotten nå kopiöst, och det är alldeles för långt bort för att man ska kunna hälsa på när man vill. Det krävs alltid så mycket planering.

Lea ligger ute och sover nu hon sov bara 2 timmar tidigare och jag vet ju att min lilla dotter behöver ganske många timmar för att hon ska vara snäll hihi arg ungen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill snutta och pussa på leahs kinder ;D

2009-11-18 @ 20:26:02
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0