Fredag

Och idag är det fredag:-) Jag och Lea har haft en riktigt mys f.m vi vaknade inte förrän 10.30 så idag känner jag mig utvilad. Sen har vi busat lite och Lea har sovit en power-nap för att sen leka i babygymmet medan jag åt lunch och bakade en kladdkaka. Sen fick hon lite mera käk och nu ligger hon och sover i vagnen. Hoppas att hon sover en stund. Hon har fortfarande pyjamas på sig och jag har just klätt mig för Thomas kommer ju snart hem.
Sen ska jag och Lea ta ett bad mysigt:-)

Och denna skit dator alltså nu går det inte att lägga in några bilder alls på datorn för det evrkar som om alla USB portar har pajjat även dom på skärmen så det är nå knas. Typiskt också för jag tog så fina kort på pluttan igår som vi skulle använda till att göra almanackor till släkten:-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0