Hundvakt

Pluttan ligger ute i vagnen och sover, jag har just ätit frukost.
Vi har vart och hämtat Ramses för ett tag sen. Så jag gick hem från Ramses med Tova och vagnen, Thomas var hem på lunch så då fick han skjutsa dit mig också gick vi hem.

Vi köpte ju en sån där elektrisk brasa men igår började den låta jätte konstigt så den ska vi lämna tillbaka idag, vi tar väl en ny och skulle den också låta vill man ju ha pengarna tillbaka.
På onsdag kommer Thomas mamma och lillebror hit det ska bli roligt med lite besök från norr:-) Hoppas att Lea är snäll när dom är här bara. Igår var hon helt hysterisk hon sov dåligt igår och då blir det jobbiga kvällar men till sist somnade hon iaf.

I helgen har vi haft storstäd och donat så det är fint här hemma också har vi sett Johan Falk filmer, fy satan så bra filmer. Men dom 2 första var ju helt galet bra.

Imorgon ska vi på babymassage blev ju inställt förra veckan, hoppas hon gillar att bli masserad då och att hon ligger lite stilla och inte ålar iväg. Jag brukar ge henne magmassage på skötbordet och det är inte det lättaste. Hon är en liten vilding min fina dotter. Hon rullar runt och har sig en hel del:-)
Och snart blir hon hela 3 månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0