Klippt

Igår var vi och badade det gick jätte bra, lill snuppan tyckte det var så mysigt så:-)
Idag ska vi åka till Vickan och hälsa på, hon har bakat bullar samt att vi äter nog lunch där också. Lea ligger ute och sover nu men när hon vaknar ska vi åka hade jag tänkt. Fast hon måste ju ha lite käk först annars tror jag att hon blir lite arg.
Lea har gått från att sova hela nätter till att vakna ca 2 gånger nu plus att vi går upp vid 8. Förut gick vi upp vid 10. Skillnaden är att nu somnar hon själv på kvällen i sängen utan att man behöver gunga henne en massa. Så jag får ju en stor del av kvällen i lugn och ro. Så jag tror att det är ändå lite bättre. Under natten vill hon nog mest ligga nära och snutta lite för hon somnar ju om så fort igen.

Och igår klippte jag av mig håret, det var ganska långt tjockt och fint, har nog aldrig haft så bra hår. Men det finns ju alltid ett men! Jag har börjat tappa nå vansinnigt med hår och det är ju inget ovanligt efter att man fått barn och ammar åså. OCh jag vill inte ha ett långt tunt fjösigt hår, det tycker jag är riktigt fult så jag klippte av det innan det blir så. Men det är ändå så pass att jag får ihop det i en liten toffs:-)

Tänkte på det idag att så många man känner har fått barn och även en del som väntar nu:-) Det är så roligt. Bara på jobbet är vi 4 st som fått smått inom 7 månader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0