Lista



Hittade en rolig lista som jag knyckte i smyg:-)

När fick du reda på att du var gravid?
21 november


Blev det en chock?

Japp, jag drömde på natten att mina bröst sprutade mjölk överallt och kände maniskt att jag var tvungen att åka och köpa ett gravtest så fort apoteket öppnade. Det var dagen innan jag skulle haft mens


Hur gammal var du då?

24


Hade du mycket halsbränna?

Lite grann på slutet


Spydde du mycket?

Som en gris mellan vecka 14 och 27 typ

Hade du mycket foglossning?

Nope inget alls:-)

Ditt sf-mått som störst?

Hmm 34 tror jag eller 35


Har du fått bristningar på magen?

Japp och det är värt varendra rand! Men dom har redan bleknat lite

Trodde du att det var en pojke eller flicka?

Pojke stenhårt till vi var på könsultra, då trodde jag tjej eftersom dom sa det


Vad hoppades du på?

Tjej:-)

Gick du över tiden?

14 fantastiskt sugiga dagar

Hur var förlossningen?

Dramatisk, blev akutsnitt pga hjärtljud som var för låga.


Blev du sydd?

Japp en jävla massa:-)


Dragen med sugklocka?

Nope

Hur många var inne i förlossningsrummet?

Ojdå, jag och Thomas, 2 läkare, 2 barnmorskor en narkosläkare och 2 som övervakade så det blir 9 stycken


Hade du någon nära med dig?

Ja hjärtevännen Thomas


Vilket sjukhus födde du på?

Mälarsjukhuset i Eskilstuna

Hur stor var bebisen?

4185 och 54 lång


Vad fick den heta?

Lea Gullan Ahola Holmgren


Var allting värt det?

Ja men lätt:-)

Vill du ha fler barn?
Ja det vill jag:-) Men då vill jag ha en planerad förlossning för jag orkar inte med all dramatik igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0