Today och dagen before

Hej hopp här kommer litet nytt från Boden:-)
Igår var jag och mamma och Lea såklart på stan här och kollade in den nya gallerian, den var fin åså men tråkiga butiker var som inget nytt förutom Kappahl och det är väl inte så mycket att jubla över. Men mysigt hade vi iaf. Sen var vi på bolaget också, jag köpte 4 alkoläsk och 2 cider för senare på kvällen skulle jag träffa Madde och Pernilla, så jag åkte till Pernilla med Lea:-) Mamma kom dock och hämtade Lea vid 21 för då var hon trött och grining men jag var kvar och jag drack för första gången på över 1 år, blev dock bara en alkoläsk och 1 cider sen tyckte jag att det fick räcka. Fick lite ångest över att dricka men som sagt så blev det inte så mycket. Provade också att ta ett bloss och satan så stark och vad jag hosatde haha var som första gången. Men nu vet jag att jag mest troligt inte kommer att röka nå mera iaf. Åkte hem vid 1 tiden och då var jag trött. Men vi hade mycket trevligt och det var ganska skönt att få vara ifrån Lea lite iaf, jag fick vara jag och inte bara mamma:-) Men så fort jag kom hem var jag tvungen att gå in och kolla på henne, hon sov som en gris hihi.

Idag har jag och mamma och Lea igen såklart vart på Storheden en sväng, köpte strumpbyxor åt lillan och en mössa, köpte en igår också men kul att kunna variera. Den jag köpte idag var dock lite stor så den passar nog bättre om nån månad. Det gick i leopardfärg och var fluffig med öron och rosa rosett hihi:-) Jag brukar ju gilla "fula" mössor så om jag har det så kan ju Lea också, Thomas blev inte så imponerad haha.

Nu ligger hon nerbäddad i vagnen och ligger ute på altanen och sover.
Och Sara har vart här och skrapat tandsten på Tova, mycket bra neb dock luktar hon anus ur munnen, Sara trodde att det kunde vara nå svamp så hon skulle fixa hem lite saker från jobbet och prova och se om det blir bättre.
Nu ska jag Facebooka lite och sen spela lite Betapet om inte bebis hinner vakna.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0