Vilat

Hade lite svårt att somna igår, Lea hann vakna för sitt natt mål medan jag var vaken. Tur att hon somnade om fort denna natt iaf.
Jag somnade vid 3 tror jag och sen var det upp och hoppa kl 7.30. Då tog jag en snabb dusch och tvättade håret och sen tog jag och Lea oss ett bad. En riktigt mysig morgon. Sen blev det sängen en stund och hon somnade när jag ammade henne och sov kanske 20 minuter jag hade tänkt att jag också skulle ha vilat då men det hann jag inte.
Men nu har jag fått sova 2 timmar iaf. Härskarinnan ligger ute och sover på balkongen men vaknade för en stund sedan så babyvakten gick igång, stackarn hade ju tappat sin tutte:-) Sen när hon fick den igen så somnade hon om lika fort som hon vaknade.

Jag har packat lite mera nu inför min Boden vecka. Började igår så idag kommer jag knappt ihåg vad jag packat. Nåja ska nu återgå till packningen.
Tjing hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0