Good days

Gud vilka bra dagar vi har haft. I torsdags träffade jag och Lea andra mammor och barn på stan, det var Anna och Elliot, Maria och Vidar och monica och Ida vi var och käkade lunch och alla små skötte sig exemplariskt:-) Alla barnen är såå söta så man vet knappt vem man ska kolla på:-) Det var iaf super trevlig och jag hoppas det inte dröjer så länge till nästa gång vi ses.

Sen igår var vi och badade med Lea i Arboga dom har en pool där som håller rätt temp och är jätte fin, Lea badade i hela 45 minuter och blev arg när vi gick upp för hon tyckte det var så roligt och mysigt:-) Sen fick hon haka på mig in i duschen där hon blev tvättad ordentligt. Det blev jag inte själv, var lite svårt när hon var med så jag duschade och så hemma ist. Sen åkte jag och hämtade Johanna och Ramses och vi drog och handlade och gjorde god fredagsmat och mys:-) Sen blev det en lång prommis med Johanna hem och sen hem och sova. Lea somnade kl 23 för natten och sov till 9.30 helt galet underbart. Hoppas det häner i fortsättningen också så att det inte var en engångsgrej. Men hon sover mycket bättre sen hon har börjat få ersättning på kvällen, sen efter det får hon snutta till hon sover ( om hon vill).

Och idag har vi hämtat upp Erik i Katrineholm sen ska vi grilla lite och ha det bra. Lillan sover i sin säng nu, måste börja vänja henne vid den så hon kan sova i den så småningom. Det handlar om att jag ska kunna släppa efter lite, jag älskar att ha henne brevid mig på natten det känns så tryggt.

Sen har min mamma vart på en stor loppis idag och hon hittade ett jätte fint och bra babygym åt Lea och en hoppgunga:-)

Här kommer nån bild på mammas badprinsessa


            


Kommentarer
Postat av: frida

jag är inte täppt utan jag vaknar och badar i snor. skitäckligt.

2009-10-24 @ 17:04:16
Postat av: Anna

Va härligt att Lea ser ut att ha det i badet! Lunch snart igen va?

Kram

2009-10-28 @ 21:38:59
URL: http://www.mammaanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0